Auto-įvykis

Auto-įvykis

Iš tikrųjų retai kas gali taip sugadinti nuotaiką  Ypač, jei vairuojate nuomotą automobilį.

 

Štai penki svarbūs žingsniai  ką daryti  avarijos atveju.
Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti nedelsiant – skambinkite 112 (užsienyje dažniausiai 911) pranešti apie bet kokius sužalojimus ir paprašykite policijos pagalbos. Jei greitoji pagalba yra reikalinga, pasakykite apie tai operatoriui.

Svarbu! – likite ramūs, kaip įmanoma, nesvarbu, kas yra kaltas. Ir atminkite, nelaimingi atsitikimai atsitinka visiems. 

Nesvarbu, ar žala yra didelė ar maža, svarbu paskambinti į policiją ir pranešti apie incidentą. Būtinai pasiteiraukite pareigūno vardo,  skyriaus ar departamento telefono numerio ir šios avarijos apžiūros  protokolo numerio.

Dokumentuokite auto įvykį

Kai įvyksta bet kokią avariją, kuo daugiau dokumentacijos, tuo geriau. Fotografuokite, paprašykite kito vairuotojo kontaktų, susižinokite informaciją apie jo draudimo detales, ir užpildykite įvykio lapą, nubraižydami schemą įskaitant incidento datą ir laiką. Visa tai bus naudinga, kai bendrausite su savo nuomos (draudimo) kompanija.

Prašykite pagalbos

Dauguma nuomos ir draudimo kompanijų turi 24 valandas per parą pagalbos kelyje paslaugą. Jei žala yra didelė, skambinkite jiems. Bendrovė gali organizuoti vilkiką ir suteikti Jums pakaitinę transporto priemonę arba taksi.
Išsiųskite ataskaitą

Tikriausiai įmanoma  siųsti incidento ataskaitą draudimo ar nuomos kompanijai internetu. Paprastai jos reikalauja 
pateikti ją per 24 iki 48 valandas nuo nelaimingo atsitikimo. Būkite pasirengę atsakyti į klausimus dėl traumų ir žalos.

Vėliau

Jei sumažėjo nuomos ar draudimo bendrovės noras sumokėti išmoką, kreipkitės į savo asmeninį draudimo brokerį ir pateikite pretenziją. Šis procesas greičiausiai bus vilkinamas – turėkite kantrybės.

Gero kelio!