2 bilietai už 1 kainą, o aviakompanijoms tai vis tiek atsiperka!

2 bilietai už 1 kainą, o aviakompanijoms tai vis tiek atsiperka! Kaip jie užsidirba iš „nemokamų“ bilietų?

 Kaip jos užsidirba iš „nemokamų“ bilietų?

Ryanair ir Wizz Air lėktuvai

Kaip įmanoma, kad oro linijoms yra pelninga vežti „nemokamus“ keleivius? Atsakymas į šį klausimą paprastas: daugeliu atvejų šie keleiviai keliauja ne nemokamai, o oro linijos uždirba pinigus kitais būdais. Kaip? – ogi – per papildomas paslaugas.


Pavyzdžiui, „Ryanair“ akcija – „Nemokamas antrasis bilietas“. Pasiūlymas taikomas tik pigiausiems bilietams už „Value“ kainą. Įsigijus tokio tarifo bilietus galime vežtis tik mažytę 40x20x25 cm matmenų kuprinę, kuri telpa po sėdyne. O kaip yra su didesniu rankiniu ar net registruotu bagažu, pirmenybiniu įlaipinimu, ar itin populiariu vietos pasirinkimu lėktuve, kai norime sėdėti šalia savo kelionės palydovo? Mes juk sumokame už kiekvieną paslaugą atskirai. Jos kainuoja daug brangiau būtent su pigiausiu bilietu – kurį jau turime. Ir už šias paslaugas mokės abu keleiviai: taip pat ir „nemokamas“. Nors vietos pasirinkimas nėra būtinas, tačiau daugeliui dėl įvairių priežasčių nejauku sedėti toli nuo artimo žmogaus. Ir kaip bebūtų keista – yra taip, kad ne aviacijos pajamos tampa vis svarbesne pigių vežėjų finansų dalimi.

Apie tai neseniai interviu „Fly4free.com kalbėjo „Wizz Air“ generalinis direktorius Jozsefas Varadi. – „Ne aviacijos pajamos visada buvo „Wizz Air“ prioritetas. Šiuo metu papildomų paslaugų pardavimai sudaro apie 45-50 procentų mūsų pajamų ir nuolat didėja. Taigi, aviakompanija, norėdama padidinti pajamas, siūlys daugiau papildomai mokamų paslaugų- ir mes neabejotinai uždirbsime daugiau nei iš aviacijos ir iš bilietų pardavimo“ – sakė jis. Ir tuoj pat pridūrė, kad „Wizz Air“ norėtų, kad neaviacinė veikla per kelerius metus sudarytų 60–70 procentų visų pajamų.


Pavyzdžiui lėktuvų užpildymas. Pigių vežėjų požiūriu, svarbiausia, kad lėktuvas būtų kuo pilnesnis – būtent todėl „Ryanair“ ir „Wizz Air“ garsiausiai protestavo prieš keleivių sodinimo „šachmatų lenta“ schemą arba planus „užrakinti“ vidurinę sėdynę. Jos gerai žino, kad stengiamės sutaupyti, o vienok didžioji dauguma kelionių nėra „vienos dienos“, kurioms mums užteks tik mažos kuprinės. Didžioji dauguma keleivių pirks papildomas paslaugas, net tokias atrodo nelogiškas kaip vietos pasirinkimas lėktuve.

>>Sekite mus Facebooke