Pigūs skrydžiai. 5 tikėtinos naujovės Wizzair ir Ryanair keleiviams

Kitą kartą, kai skrisite lėktuvu, kelionė bus visiškai kitokia nei ta, kurią prisimenate. Kas pasikeis? ….


Lėktuvo salono dezinfekcija

Kitą kartą, kai skrisite lėktuvu, kelionė bus visiškai kitokia nei ta, kurią prisimenate. Kas pasikeis? Pigios avialinijos dar neatskeidė visų naujovių, bet jau galima spėti, kad pokyčiai bus gana radikalūs

1.Tuščia vidurinioji kėdė

Visai įmanoma, kad tokį sprendimą IATA gali patvirtinti kaip privalomą standartą vežėjams. Suprantama, kad labiausiai nuo to nukentės pigių oro linijų bendrovės, nes jų verslo modelis yra pagrįstas vadinamuoju maksimaliu orlaivio užpildymu. “Ryanair” ir “Wizz Air” piko mėnesiais turėdavo virš 95 proc. parduotų vietų skrydžiuose. Nesunku įsivaizduoti, kad palikus laisvų 1/3 rezervavimo vietų vežėjai iškart pajus finansinį nuostolį . Tačiau fizinio keleivių kontakto vardan tai padaryti būtina, todėl “Wizz Air” jau paskelbė, kad platesniu mastu atnaujinus skrydžius, ji nebeleis keleiviams užsisakyti vidurinių vietų, o netrukus tą pačią deklaraciją pateiks ir “EasyJet”. Kaip nesunku numatyti, vienintelė tam prieštaraujanti yra “Ryanair“. Kadangi, pasak savininko Michael O’Leary, tokia priemonė yra “visiškai neveiksminga”- nes:

– Į oro uostą mes važiuojame traukiniu, kur socialinio atstumo taisyklių nėra laikomasi. Tas pats galios ir registracijos metu oro uoste, parduotuvėje ar restorane. Socialinis atstumas nebeturi jokios prasmės. Vietoj to turėtume panaudoti Azijos patirtį – ten atnaujinti vietiniai skrydžiai, tačiau su tokiomis saugos priemonėmis, kaip temperatūros matavimas arba įpareigojimas dėvėti kaukes”, sakė O’Leary interviu agentūrai Reuters.

2. Privaloma kaukė ir temperatūros matavimas

Akivaizdu, kad keleiviai po skrydžių atnaujinimo jausis nesaugūs, tad tokie reikalavimai, prieš jiems patenkant į lėktuvą, be abejo, stiprins jų pasitikėjimą saugumu. Pigioms oro linijoms čia yra sudėtinga: procedūros, susijusios su matavimo temperatūra, prailgina įlaipinimo laiką, o jei skrydis yra susijęs su atostogomis ,yra į dvi puses ir lėktuvas turi gryžti iki vidurnakčio, viskas turi vykti šveicariško laikrodžio tikslumu.

Tuo tarpu ima ir paaiškėja, kad kažkam termometras parodo 37,4, kažkas pamiršo kaukę ir visas procesas dar pailgėja.

3.Lankstus skydžio laiko ketimas? Galbūt, bet…

.. nėra dėl ko džiūgauti. Iki šiol, kai norėdavote pakeisti savo pigaus skrydžio datą, jums buvo pelningiau išmesti seną bilietą ir nusipirkti naują. Dabar viskas greičiausiai pasikeis – būtent dėl minėtų augos procedūrų prieš įlaipinimą. Tikriausiai net, jei vienam iš keleivių pakils temperatūra, kompanija nerizikuos ir paprasčiausiai atsisakys skydžio -o tai reiškia, kad šioje galėsime lanksčiai pakeisti bilieto datą – be jokių mokesčių, vien atsiskaitydami dėl kainų skirtumo. Nes ilgalaikiai skaičiavimai rodo, kad bilietas, kurį perkame tą pačią dieną, yra daug pigesnis už tą, kuriame jums reikia tik pakeisti datą. Todėl labai tikėtina, kad neturėtume mokėti už datos keitimą. Tačiau kaip bus su nakvynės užsakymais?

4.Rūpinimasis higiena, arba “pasidaryk pats “

Privaloma po kiekvieno skrydžio orlaivio dezinfekcija apsunkins oro linijų darbą ir gerokai padidins laukimo laiką oro uostuose. Nors žinant pigių skrydžių bendroves, tikriausiai ir šis įsipareigojimas bus optimizuojamas iki rekordiškai trumpo laiko, nes skrydžių tvarkaraštis labiausiai yra susijęs su atostogomis. Todėl , neatmestina, kad kai kuriuos dezinfekcijos įsipareigojimus perims keleiviai, norėdami greičiau išskristi ir išvalyti lėktuvą per 25 minutes. Bet kokiu atveju, jau dabar daugelis oro linijų dezinfekavimui dalija servetėles, rankšluostukus ir kitus produktus, panaudotinus prieš išlipant iš orlaivio. Todėl gali būti, kad tokią taisyklę taip pat siūlys pigios oro transporto bendrovės.

5… Oro uoste turėsime pasirodyti daug anksčiau

Įlaipinimo procesas prasitęs. Ne tik dėl privalomų patikrinimų, bet ir dėl privalomo orlaivio dezinfekavimo (kaskart, skrydžiui pasibaigus, jis bus atliekamas iš naujo). O dar reikia įšleisti keleivius, išvalyti, ir leisti jiems vėl įlipti. Itemptas vežėjų grafikas gali viso to neatlaikyti, o tai turės dar didesnį poveikį procesui. Papildomos aplinkybės taip pat reiškia dar vieną dalyką…

Mes priprantame prie gėrio. Tuo tarpu esama daug požymių, kad padidintų saugumo procedūrų nebeužteks. Privalėsime atvykti į oro uostą gerokai anksčiau nei valandą prieš išvykimą. Ypač todėl, kad mes tikriausiai turėsim tikrintis keletą kartų. Ir tai gali būti didžiausias pokytis, susijęs su pigių avialinijų skrydžiais.


0