Bijau skristi…

Bijau skristi…

10 paprastų veiksmų, kaip susidoroti su baime skristi

bijau skristi
Awaiting flight
  1. Pasiruoškite skrydžiui
    Skrydis yra nemalonus aplinkos pakeitimas. Iš įprastų sąlygų žmogus patenka į naują aplinką, kurios jis beveik nekontroliuoja. Tačiau apgalvotas pasirengimas ir skatinimas pagal asmeninį planą sukuria naudingą jausmą, kad situacija – bent jau iš dalies – yra jūsų kontroliuojama. Tai padeda išsklaidyti nereikalingą nerimą.

Pora dienų iki išvykimo, sudarykite sąrašą visų daiktų, kuriuos planuojate pasiimti su savimi, ir reikalų, kuriuos reikia užbaigti prieš skrydį ar skrydžio metu. Kai tai padarysite, išbraukite juos iš sąrašo.

2. Sužinokite daugiau apie orlaivių inžineriją
Žmonės dažnai patiria neaiškią baimę dėl dalykų, kurių jie nesupranta. Galite bijoti skristi būtent dėl ​​to, kad jūsų žinios apie lėktuvus yra formuojamos daugiausia tragiškų naujienų ir Holivudo filmų.

Supraskite, kaip veikia orlaivių technologijos, bent jau apskritai. Paskaitykite tą pačią Vikipediją. Pavyzdžiui, sužinoję, kad pagal statistiką lėktuvai yra saugiausias transporto būdas, o nedidelė turbulencija yra normalu, jūs, be abejo, suvaldysite savo nerimą. Atminkite, kad informacija yra galinga priemonė ir apsiginkluokite ja.

Boarding time

3. Atvykite į oro uostą iš anksto
Skubėjimas yra streso veiksnys. Vietoj nerimo dėl galimo vėlavimo, geriau susiplanuoti, kad viskas būtų laiku. Geriausia būtų visada atvykti į oro uostą iš anksto. Taip jūs apsidrausite nuo nereikalingos neigiamos patirties ir sutaupytsite energijos skrydžiui.

4. Palepinkite save
Laukdami skrydžio oro uoste, ištaikykite akimirką ir pasilepinkite prieš patekdami į lėktuvą. Pirkite gėrimą ar maistą, kurio negalėtumėte leisti sau kitomis aplinkybėmis. Išeikite iš sistemos ir taisyklių, kurių griežtai laikotės kasdieniame gyvenime. Atsipalaidavimas (tik be alkoholio!) visada yra naudingas šioje situacijoje.

5. Atsiribokite nuo baimės šaltinio
Prasiblaškykite muzikos, knygos, podcast’o ar mobiliojo žaidimo pagalba – visa tai padės sustabdyti panikos priepuolius. Prieš įlaipinimą galite skambinti savo draugams ar artimiesiems. Jei skrendate su artimaisiais ar draugais, pradėkite pokalbį abstrakčia tema.

6. Galvokite teigiamai
Sutelkite dėmesį į skrydžio tikslą. Prisiminkite, kodėl jūs skrendate, kas laukia, kai išlipsite iš lėktuvo. Galų gale, jūs keliaujate atostogauti, į naują šalį jums, pas artimuosius ar draugus, į idomią stažuotę ar studijuoti universitete, kur visada svajojote nuvykti.

7. Pagalvokite apie aplinkinius žmones
Dešimtys, šimtai, taip!- netgi milijonai žmonių – jie skrenda kažkur kiekvieną dieną, nors jiems ne visada tai patinka. Pažvelkite į lėktuvą ar oro uostą: žmonių yra tikrai daug. Supratimas, kad nesate vieniši ir aplinkiniai yra tokie pat- labai ramina.

8. Melskitės ar medituokite
Jei esate tikintysis, pabandykite psichiškai ieškoti Dievo paramos. Tai suteiks jums jėgų kovoti su baime. Jei maldos yra ne jums, medituokite: apraminkite visas mintis ir bandykite tiesiog nieko negalvoti. Ši praktika padeda atsipalaiduoti.

Smile

9. Pasitikėkite, net jei bijote
Šypsokitės kaimynui kėdėje, net jei jis patiria baimę. Kas žino, galbūt pokalbis su greta keliaujančiu taps gelbėjimo linija ir padės jums išsiblaškyti. Mintyse klauskite savęs: „Kaip būtų, jei nebijočiau skristi?“ Ir elkitės taip, tarsi jūs tikrai nebijote, pabandykite: tai bus sunku iš pradžių, bet jūs priprasite prie to pojūčio ir pamatysite, kad 99% jūsų baimių buvo visiškai bereikšmės.

Galbūt jūs skrendate su savo vaikais ar sutuoktiniu, kuriems taip pat nėra lengva. Raskite savyje jėgų ir padėkite jiems susidoroti su baime.

10. Valdykite savo kūno biochemiją
Stenkitė negerti kavos, stiprios arbatos ar energetinių gėrimų mažiausiai 24 valandas iki išvykimo. Taip jūs sumažinsite kofeino kiekį organizme, todėl sumažės jautrumas nerimui.

Įspūdžių akimirką metu kvėpuokite pilna krūtine. Atminkite, kad intensyvus deguonies kiekis yra viena iš geriausių nerimo malšinimo priemonių.

Jei taip bijote skristi, kad patiriate paniką, naudokite keletą lašų valerijono tinktūros ar kito raminamojo. Taip pat galite pabandyti silpnas miego tabletes. Bet pirmiausia pasitarkite su savo gydytoju.

Booking.com